روزشماری برای ثبت سی امین حماسه انتخاباتی
نوشته شده توسط : lsdf

در فاصله چهار روز به انتخابات مجلس نهم، خبرنگار ایرنا باری دیگر به میان مردم رفته و پای صحبت آنها درباره انتخابات نشسته است.

'امیرحسین اصلانی' دانشجوی سال اول رشته حسابداری حضور در انتخابات را وظیفه شرعی هر ایرانی دانست و گفت: من همیشه از كودكی آرزوی رای دادن داشتم و از این كه امسال برای دومین بار در صحنه انتخابات حاضر می شوم خوشحال هستم.

وی با بیان این كه انتخابات نشانه مشاركت مردم در تمامی عرصه ها است اظهار داشت: مردم با حضور در انتخابات ثابت می كنند كه در تمامی عرصه ها حضور دارند و این خود آنها هستند كه برای سرنوشت كشورشان تعیین تكلیف می كنند.

این جوان دانشجو با بیان این كه در این انتخابات مردم پرشورتر از گذشته به پای صندوق های رای خواهند رفت گفت: تجربه ثابت كرده كه هر گاه دشمنان توطئه هایشان را علیه جمهوری اسلامی ایران بیشتر كنند مردم پرشور تر در صحنه حاضر خواهند شد تا به آنان نشان دهد كه آنگونه كه آنان می خواهند نمی شود.

در ادامه در كنار یكی از تابلوهای تبلیغاتی ویژه انتخابات با حسن حامدی پیرمرد 68 ساله و بازنشسته یكی از ادارات دولتی به گفت وگو می پردازیم؛ وی با بیان این كه برای شركت در انتخابات از چند روز گذشته برنامه های نامزدها را بررسی می كند گفت: ما باید با آگاهی و تدبیر به این افراد رای دهیم.

وی ادامه داد: نباید به نامزدی رای دهیم كه تنها شعار می دهد بلكه باید با دقت رصد كنیم و به سابقه كاری او توجه كنیم و ببینیم آیا می تواند برای مردم مفید باشد یا خیر.

حامدی صداقت؛ ایمان و تجربه را از مهم ترین ویژگی های یك نامزد اصلح دانست و اظهار امیدواری كرد مجلس نهم بتواند بهتر از مجلس هشتم عمل كند.

این شهروند تهرانی با بیان این كه افراد باید به دنبال نامزدهای اصلح باشند گفت: باید به فردی رای دهیم كه به خواسته های ملت احترام بگذارد و برای حل آن تلاش كند.

'فاطمه محمدی' 40 ساله نیز می گوید: باید به نامزدی رای دهیم كه اصلح و ولایتمدار باشد و به آرمان های انقلاب و امام راحل (ره) پایبند باشد.

این بانوی تهرانی با بیان این كه مجلس آرمانی مجلسی است كه بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام راحل اداره شود گفت: مردم ایران اسلامی به فردی رای خواهند داد كه شایستگی لازم را داشته باشد و بتواند خواسته های مردم را در دستگاه قانونگذاری تحقق بخشد.

خانم محمدی با تاكید بر این كه مردم حضور پرشوری در انتخابات خواهند داشت گفت: با رای معنادار خود، تو دهنی محكمی به دشمنان خواهیم زد .

'جلال پورصحت' 30 ساله كه شغل آزاد دارد پیش بینی كرد كه مردم در انتخابات مجلس حضور پرشوری خواهند داشت و با این حضور حماسی، تمام توطئه های دشمنان را خنثی خواهند كرد.

وی با بیان این كه مردم ما در راهپیمایی 22 بهمن ثابت كردند كه دسیسه ها و توطئه های دشمنان هیچ تاثیری ندارد گفت: دیگر زمان آن رسیده كه آنان بفهمند هر چه بیشتر توطئه كنند ملت ما مقاوم تر می شود و برای دستیابی به حقوق خود ایستادگی می كند.

آقای پوراحمد به تحریم های دشمنان در طول این سال ها اشاره كرد و اظهار داشت: دشمنان خیال می كنند كه اگر ایران را تحریم كنند به خواسته های خود می رسند و مردم را از آرمان های انقلاب دور می كنند ولی مردم ما همواره ثابت كردند كه این اقدامات از ثابت قدمی آنان نمی كاهد و آنان قوی تر از گذشته پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ما با خون شهدا بدست آمده و ریشه اسلامی دارد و به همین دلیل از استحكام و اقتدار برخوردار است و دشمنان به این فكر نباشند كه بخواهند مقابل اراده مردم ایران بایستند.

پوراحمد ادامه داد: مردم ایران اسلامی طی این سه سال گذشته در همه عرصه ها خود را نشان دادند و هر گاه كه احساس كردند كه حضورشان موجب تقویت پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران می شود؛ خودشان وارد صحنه شده اند.

كبرا سعادتی 45 ساله نیز با بیان این كه دشمنان تمام اهداف خود را در جهت كاهش مشاركت مردم در این انتخابات به كار گرفته اند گفت: این اقدام دشمنان نتیجه معكوس دارد و مردم ایران 12 اسفندماه همانند 22 بهمن، حضور پرشوری در صحنه خواهند داشت.

سیام**9121**2026





:: برچسب‌ها: ژاپن , ایتالیا , کنسرت ,
:: بازدید از این مطلب : 650
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: